sobota, 14 marca 2015

NATURALNE KOSMETYKI ALTERRA z ROSSMANNA

Dziś nareszcie coś z kosmetycznej półki :)
Znacie marką Alterra? Nie? Za to drogerie Rossmann znają wszyscy.
To właśnie tam natknęłam się na linię naturalnych kosmetyków.

Od jakiegoś czasu używam olejków z tej serii, tym razem w oczy wpadło mi coś do włosów.
Szampon + odżywka z serii BIO OWOC GRANATU & BIO ALOES
Na innej półce znalazłam jeszcze balsam do ciała :)


Zwykle nie dowierzam wszystkim bio-naturalnym produktom.
Skład często niestety pokazuje coś innego.
Nie tym razem! Rossmann zaskakuje pozytywnie :)

Przykładowo skład szamponu:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco Sulfate, cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**.
* surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** naturalne olejki eteryczne.

Przejdźmy do działania.
Mam suche włosy z tendencją do 'puszenia'. 
Szampon w połączeniu z odżywką działa całkiem fajnie. Nawilża, ale nie tak bardzo, jak się tego spodziewałam.
Za to na plus zdecydowanie zapach! Bardzo intensywny, przyjemny, owocowy.
Każda buteleczka o pojemności 150ml to koszt 9zł.
Cena jak dla mnie w porządku, biorąc pod uwagę skład.


Balsam spisał się moim zdaniem dużo lepiej.
Pachnie dokładnie tak samo, jak szampon i odżywka.
Świetnie nawilża, ma gęstą konsystencję.
Tylko z wydajnością trochę kiepsko. 
Mam wrażenie, że w opakowaniu o pojemności 200ml jest go mniej.
cena: ok.15zł

Właściwie mogę stwierdzić, że jestem fanką kosmetyków Alterra.
Mimo, że szampon i odżywka nie są hitem, od dawna używam olejków z tej firmy i bardzo sobie je chwalę.
Cena jest średnia, ale czasem można trafić na promocję :)

4 komentarze:

  1. Używałam tylko szamponu :) Był całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny w połączeniu z odżywką! :) i pięknie pachnie, a dla mnie to ważne.

      Usuń
  2. Miałam z Alterry tylko mleczko do mycia twarzy, było super, zostawiłam gdzieś w hotelu niestety ;/ Aha, jeszcze krem i kapsułki, też fajne były. W ogóle to dobrze, że naturalna marka jest tak latwodostępna i tania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuszna uwaga! naturalne kosmetyki zawsze wydawały mi się drogie i niedostępne, a tu taka niespodzianka :)

      Usuń