sobota, 4 kwietnia 2015

TENSTICKERS - POMYSŁ NA PUSTĄ ŚCIANĘ!


Całkiem niedawno w pokoju urządziłam sobie mały remont.
O ile wiedziałam, że ściany muszą być białe, nie miałam pojęcia jak je udekorować.
Firma TenStickers wiedziała, kiedy się do mnie odezwać :)

Na stronie internetowej firmy znalazłam bogaty wybór naklejek do domu.
Uznałam to za ciekawy pomysł na ozdobienie moich pustych ścian.
Pierwszym moim wyborem był czarny kot.


 Naklejka w formacie 50x50cm to koszt 50zł.
Wykonana jest solidnie. Ładnie wygląda, właściwie jak namalowany wzór :)
Nie miałam problemu z naklejeniem jej na ścianę - do zamówienia dostałam prostą instrukcję.
Jeśli mi się znudzi, mogę ją odkleić, a ściana zostanie bez skazy.

Do kota dobrałam sobie zegar.
Naklejka w połączeniu z ruchomym mechanizmem wydała mi się ciekawym rozwiązaniem.


Niestety, tutaj trochę się zawiodłam.
Mimo, że naklejka podobnie jak w poprzednim przypadku prezentuje się jak należy, mechanizm nie dał rady.
Nie wiem, czy akurat miałam pecha i dostałam wadliwą wersję...
a może to kwestia wykonania?
Tak, czy siak zegar nie działa tak, jak powinien.
Wskazówki poruszają się zbyt wolno i nie wskazują odpowiedniej godziny!
 Zegar najzwyczajniej się spóźnia, pozostał więc tylko ładną ozdobą w pokoju.
80zł - sporo, jak na ozdobę.


Jeśli chcecie ozdobić ściany lub meble - polecam!
W ofercie jest sporo wzorów do pokoju, kuchni, czy łazienki.
Cena zależna jest od wielkości.
Uważajcie tylko na naklejki z mechanizmami ;)

A przy okazji Wesołych Świąt dla Was!


1 komentarz:

  1. Świetne naklejki! chyba zamówię jakiś wzór dla siebie.

    OdpowiedzUsuń